قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
جمعه , آذر ۲۲ ۱۳۹۸
خانه / دیجیتال مارکتینگ / هشتگ در اینستاگرام: نحوه ساخت هشتگ جدید+۵۰ هشتگ پر بازدید فارسی

هشتگ در اینستاگرام: نحوه ساخت هشتگ جدید+۵۰ هشتگ پر بازدید فارسی

گذاشتن هشتگ در اینستاگرام در حال حاضر یکی از بهترین روش های جذب کاربر و افزایش فالور محسوب می شود. آیا شما با نحوه صحیح هشتگ گذاری آشناییت دارید؟ چگونه هشتگ جدید در اینستاگرام بسازیم؟ چگونه هشتگ ها را در کامنت و کپشن مخفی کنیم؟ در این بخش با نکات کلیدی ساخت هشتگ اختصاصی نیز آشنا خواهید شد.
در این آموزش قصد دارم، شما را با پربازدیدترین هشتگ های فارسی در اینستاگرام آشنا کنم. بهتون پیشنهاد می کنم تا انتهای آموزش با ماه همراه باشید.

هشتگ چیست؟

هشتگ گذاری یک روش برای دسته بندی تصاویر با کلمات کلیدی در App اینستاگرام است. در واقع هشتگ حاوی اطلاعات شناسنامه ای صفحه ی شبکه اجتماعی شما در اینستاگرام می باشد.
زمانی که شما از هشتگ در اینستاگرام بر روی تصاویر خود استفاده می کنید. اینستاگرام تصاویر دارای کلمات کلیدی یا هشتگ را در قسمت جستجوی صفحات قرار می دهد. و به شما کمک زیادی می کند، تا صفحه ی شما در معرض دید کاربران بیشتری قرار گیرد و فالور صفحه ی اینستاگرام شما افزایش یابد.

هشتگ چیست؟
چگونه هشتگ جدید در اینستاگرام بسازیم؟

اگر مایلید برای صفحه ی خود در اینستاگرام هشتگ جدیدی بسازید، می توانید از طریق مراحل زیر این کار را انجام دهید.
• ابتدا وارد اکانت اینستاگرام خود شوید.
• سپس در پایین صفحه بر روی آیکون + کلیک کنید.
• در این مرحله عکس و تصویری که می خواهید به اشتراک بگذارید را انتخاب کنید و فیلتر های مد نظر خود را بر روی عکس اعمال کنید.
• در قسمت Write a Caption… یا نوشتن شرح، بعد از نوشتن متن دلخواه کلمه کلیدی یا هشتگ جدید خود را علامت # بدون هیچ فاصله ای ایجاد نمایید.
برای مثال هشتگ #Shani
• اگر قصد دارید از چند هشتگ در پست اینستاگرام خود استفاده کنید، هشتگ ها با یک فاصله از هم نوشته و جدا شوند. برای مثال:
#Shani #Shaniweb
• گاهی اوقات ممکن است، عبارت کلیدی یا هشتگ از چند کلمه مجزا تشکیل شده باشد. بنابراین عبارات را با علامت (Underline_ ) از هم جدا کنید، توجه داشته باشید که کلمات بدون هیچ فاصله ای از هم نوشته شوند. برای مثال:
#Shani_web/
• توجه داشته باشید! برای ساخت هشتگ یا عبارت کلیدی می توانید از ترکیب عدد، حروف و از یک کلمه ی ساده استفاده کنید. هنگامی که می خواهید هشتگ در اینستاگرام ایجاد کنید، در بین کلمه هیچ فاصله ای ایجاد نکنید.

مطلب ویژه:

۱۰ روش تضمینی برای خارج شدن اکانت از بلاک اینستاگرام(رفع Action Blocked)

هشتگ گذاری صحیح در اینستاگرام

چگونه هشتگ صحیح در اینستاگرام بسازیم؟

همینطور که گفتم برای ایجاد هشتگ در اینستاگرام باید چند نکته مهم را رعایت کنید، تا هشتگ مورد نظر شما در لیست نتایج جستجو قرار بگیرد و کاربران را جذب صفحه ی اینستاگرام خود نمایید.
• اگر در ابتدای کلمه کلیدی از علامت # استفاده نکنید، هشتگ شما توسط اینستاگرام مورد بررسی قرار نمی گیرد و هشتگ ایجاد نمی شود.
• هشتگ خود را متناسب با نوع برند کسب و کار خود انتخاب کنید.
• همیشه سعی داشته باشید، بیش از ۲ هشتگ در متن استفاده نکنید. همچنین می توانید در هر کجای متن از هشتگ استفاده کنید.
• توصیه می کنیم، از هشتگ های بی معنی و طولانی استفاده نکنید.
نکته بسیار مهم اینکه، همیشه سعی داشته باشید هشتگ مورد نظرتان با متن نوشته شده هماهنگی زیادی داشته باشد. هر چقدر هماهنگی میان هشتگ و متن نوشته شده بیشتر باشد، در نتایج جستجو بیشتر قابل مشاهده خواهید بود. مثلأ برای تور گردشگری می توانید از #Tourism_Tour استفاده نمایید.

مهم ترین نکات برای ساخت هشتگ در اینستاگرام

مهم ترین نکات برای ساخت هشتگ در اینستاگرام

اکثر صاحبان صفحات شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام، برای گذاشتن هشتگ در اینستاگرام اطلاعات کافی ندارند و برای ساخت هشتگ با مشکلات و سوالاتی روبه رو شده اند.
در این بخش می خواهیم شما را با مهم ترین نکات برای ساخت هشتگ در اینستاگرام آشنا کنیم. تا شما با انجام این روش ها به راحتی هشتگ و عبارت کلیدی خود را در کمترین زمان، در اولین صفحه ی جستجوی کاربران برسانید.

۱٫ استفاده از هشتگ را به حداقل برسانید.

بعضی افراد بر این باورند، که هر چقدر تعداد هشتگ در پست های تگ شده بیشتر باشد. هشتگ مورد نظر از جایگاه بالاتری در صفحات جستجو بر خوردار خواهد بود. اما این طور نیست! بر حسب بررسی های انجام شده TrackMaven پست های تگ شده با نه هشتگ بیشترین بازدید را دریافت کرده اند.
پیشنهاد می کنم از هشتگی استفاده کنید، که ارتباط زیادی با متن نوشته شده داشته باشد.
توصیه می کنم برای تعیین تعداد و عبارت کلیدی هشتگ مورد نظرتان ابتدا محتوای متن را آماده کنید، سپس بر طبق متن نوشته شده، می توانید تعیین کنید از چه هشتگ هایی و از چه تعداد استفاده کنید.

۲٫ از هشتگ های مشهور و محبوب استفاده کنید.

استفاده از هشتگ های محبوب می تواند، سرعت شما را در جذب فالور و افزایش بازدید بهبود ببخشد. اما تا زمانی این روند ادامه دارد، که پست های شما با هشتگ محبوب ارتباط مناسبی داشته باشند.

۳٫ هشتگ های خود را مخفی نگه دارید.

همیشه سعی داشته باشید، هشتگ های خود را مخفی کنید و از محتوای کوتاه و جامع برای مخاطب استفاده کنید. کپشن پست را زیاد شلوغ نکنید و سعی کنید ذهن خواننده را در قسمت های مهم مطلب خود متمرکز کنید.
اگر با نحوه مخفی کردن هشتگ در کپشن و کامنت آشناییت ندارید. نگران نباشید! در ادامه شما را با نحوه مخفی کردن هشتگ در کپشن و کامنت آشنا خواهیم کرد.

چگونه هشتگ ها را در قسمت کپشن( متن پست) مخفی کنیم؟

برای مخفی نمودن هشتگ در قسمت کپشن مراحل زیر انجام دهید.
 قبل از شروع نوشتن کپشن، کیبورد گوشی تان را در حالت اعداد قرار دهید.
 سپس بر روی کلید Enter یا Return یا برو در کیبورد کلیک نمایید.
 یکی از علائم نشانه گذاری مانند( نقطه، خط تیره و نقطه گلوله ای) را انتخاب و سپس بر روی کلید Enter کلیک کنید.
 مراحل را حداقل ۵ مرتبه تا به اینجا تکرار کنید.
 اپلیکیشن اینستاگرام بعد از مشاهده ۳ یا ۵ خط خالی، متن نوشته یا کپشن پست را نمایش نمی دهد، در نتیجه هشتگ ها و متن پست برای کاربر قابل نمایش نخواهد بود، تا زمانی که کاربر بر روی کلمه ی More کلیک نکند.

مطلب پیشنهادی:

کسب درآمد از وردپرس با ۵ روش کاربردی جدید و تضمینی

چگونه هشتگ در کامنت ها را مخفی کنیم؟

برای مخفی کردن هشتگ در کامنت مراحل زیر را انجام دهید.
 محتوای پست خود را ابتدا آپلود نمایید، هشتگ ها را از قسمت کپشن حذف نمایید.
 بعد از اینکه پست تان آپلود شد، برای گذاشتن کامنت بر روی دکمه ی Speech Bubble در زیر پست کلیک نمایید.
 در این مرحله هشتگ های خود را در قسمت کامنت اضافه کنید و بر روی دکمه ی Post کلیک کنید.
 در آخر اگر بر روی ویدئو و عکس پست تان کامنت هایی گذاشته شود. هشتگ های پست تان قابل نمایش نخواهد شد، تا زمانی که کاربر بر روی (مشاهده تمام نظرات) کلیک نکند.

هشتگ چیست؟
۴٫ هشتگ برند را فراموش نکنید.

هشتگ برند، هشتگی است که مختص به حوزه کسب و کار است و این نوع هشتگ ها در رده بندی های مختلف دسته بندی می شوند. هشتگ های برند می توانند نام شرکت یا شعار تبلیغاتی حوزه کاری شما باشد.
شرکت های بزرگی نیز در اینستاگرام در حال فعالیت هستند. در ادامه چند شرکت برند را به شما معرفی خواهم کرد.

هشتگ های برند موفق در اینستاگرام

Nike Lab
شرکت Nilke Lab برند محبوب و مشهور جهانی یکی از برندهای موفق در حوزه کسب وکار اینستاگرام است. این شرکت از چندین حساب اینستاگرامی استفاده می کند و توانسته با برند سازی موفق از شرکت اصلی Nlike نیز رشد بیشتری کسب نماید.
Adobe
شرکت Adobe Suite یکی از بهترین برند معروف و ارائه دهنده گونه های خلاق و مبتکرانه در زمینه گرافیک، عکاسی، طراحی و ساخت پروژه های انیمیشن است. یکی از بهترین ویژگی های این اکانت اینستاگرامی محتوایی است که توسط کاربران نوشته می شود. کاربران ترفند های شگفت انگیزی که قادر به انجام آن هستند را به این اکانت ارسال می کنند، تا دیگران نیز بتوانند از این روش ها استفاده لازم را ببرند.
حساب Adobe Suite یک منبع الهام بخش مناسب برای عکاسان، طراحان و دیگر هنرمندان در حوزه کاری آنها می باشد.
Glossier
شرکت ارائه دهنده محصولات آرایش و بهداشتی Glossier است. روش فوق العاده این شرکت موفق، نمایش تصاویر فوق العاده برای با اهمیت جلوه دادن نگهداری و مراقبت از پوست و مو است.
با وجود برند سازی بسیار عالی شرکت Glossier، با گذاشتن تصاویر جذاب و دلنشین توانسته محبوبیت زیادی کسب نماید و طرفدار زیادی جذب نماید.

مطلب مرتبط:

بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ چیست؟

۵٫ هشتگ برندتان باید ساده و کوتاه باشد.

زمانی که قصد دارید هشتگ خود را برندسازی کنید، باید نام برند کوتاه و ساده ی انتخاب کنید، تا مشتریان و طرفداران به سادگی بتوانند نام برند شما را به خاطر بسپارند.
استفاده از هشتگ کوتاه و ساده می تواند سرعت شما را در جذب فالور بهبود ببخشد.
#۹۰_tv
#Digikala

۶٫ از هشتگ های خاص و مشخص استفاده نمایید.

همیشه سعی کنید از هشتگی استفاده کنید، که منحصر به محصول یا فعالیت حساب اینستاگرامی تان باشد. این به این معنی است که، هر چقدر هشتگ شما خاص تر و مشخص تر باشد می تواند مخاطب بیشتری جذب صفحه ی اینستاگرام تان کند.
اگر به دنبال علاقه مندان بازی های رایانه ای هستید، از هشتگ #Game استفاده کنید. زمانی که از هشتگ خاص و مشخص استفاده می کنید، احتمال بازدید و قرار گرفتن در صفحات اولیه جستجو افزایش می یابد.

۷٫ از هشتگ های غیر مرتبط اجتناب کنید.

اگر می خواهید هشتگ در اینستاگرام بگذارید، سعی داشته باشید از هشتگ غیر مرتبط برای پست تان استفاده نکنید، هشتگ غیر مرتبط منجر به اسپم شدن حساب تان می شود.
زمانیکه افراد با هشتگ مورد نظر وارد صفحه ی شما می شوند و مطلب مورد نظر خود را مشاهده نمی کنند، این کار باعت آزار کاربر می شود و ممکن است پست تان را اسپم کنند.
اگر قصد دارید کاربر بیشتری جذب کنید، محتوایی ارائه دهید که مورد علاقه کاربران باشد.

هشتگ گذاری در اینستاگرام
پر بازدید ترین هشتگ های فارسی در اینستاگرام

استفاده از هشتگ مناسب در هر مطلبی که منتشر می کنید می تواند ۱۲٫۶ درصد مشارکت کاربران در پست شما را افزایش دهد. هیمنطور که گفتم، شما برای هر پست می توانید از نه هشتگ استفاده کنید. به خاطر بسپارید که استفاده از هشتگ های تکراری به صورت مکرر احتمال جریمه شدن صفحه ی شما را افزایش می دهد و ممکن است پست های شما از دید مخاطبان دور بماند.
در این بخش ۵۰ هشتگ پربازدید و معروف زبان فارسی در اینستاگرام را برای شما معرفی خواهیم کرد.
#انگیزشی
#ایرانگردی
#ایرانی
#ایران
#تهرانگردی
#عکاسی
#تغذیه
#طنز
#خنده_وانه
#خنده
#پول
#بازیگری
#خاطره
#نوستالژی
#کتاب_خوانی
#پرسپولیس
#استقلال
#قدیمی
#جذب
#شمال
#قم
#کربلا
#مدافع حرم
#مادر
#پدر
#دخترونه
#پسرونه
#موفقیت
#مرد
#زن
#عشق
#زیبایی
#زندگی_سالم
#طبیعت
#خلیج_همیشه_فارس
#آریایی
#فالور
#لایک
#فالو_بک
#بلاک
#کامنت
#رفع_بلاک_اینستاگرام
#غمگین
#کوهنوردی
#طبیعت_سالم
#کمک_مردمی
#زلزله
#قهرمان
#کافه
#مد_لباس
#تاریخی
همینطور که عرض کردم گذاشتن هشتگ در اینستاگرام کار بسیار ساده ی است! اما عدم رعایت نکات در هشتگ گذاری می تواند نتیجه برعکس داشته باشد.بنابراین توصیه می کنم برای افزایش فالور و بازدید کننده از نکاتی که در این مطلب مطالعه کردید استفاده کنید.
نظر و دیدگاه خود را در مورد هشتگ در اینستاگرام ثبت نمایید.
منبع: شانی وب

درباره ی علی اصغر ابراهیمی

Avatar
علاقه زیادی به تجربه و فراگیری مطالب و موضوعات طراحی و بهینه سازی وب سایت دارم و همین باعث شد شانی وب رو راه اندازی کنم. دوستدار یادگیری و انتقال آن حرفه به دیگران هستم و در اوقات بی کاریم بیشتر دوست دارم مقاله بنویسم. امیدوارم با راه اندازی این وب سایت بتونم به دوستان عزیزم راهنمایی های لازم و مناسبی داشته باشم

مطلب پیشنهادی

آموزش تصویری اضافه کردن سایت به گوگل وبمستر تولز

گوگل وبمستر تولز یکی از ابزارهای قدرتمندی هست که توسط شرکت گوگل راه اندازی شده …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *