«ادیوری؛ پلتفرمی برای تبلیغات درون اپلیکیشنی»

0

با همه‌گیر شدن استفاده از گوشی‌های تلفن هوشمند، بخش زیادی از زندگی ما تحت تاثیر این ابزارهای نوظهور قرار گرفت. این تلفن‌های هوشمند کارهای روزمره را برای ما ساده‌تر کرده‌اند. بسیاری از کارهایی که پیش از این به صورت حضوری و با مراجعه‌ به مکان‌های فیزیکی انجام می‌شد، اکنون با استفاده از اپلیکیشن‌هایی که روی گوشی‌های هوشمند نصب می‌شوند انجام می‌پذیرد. اپلیکیشن‌ها خیلی زود جای خود را در زندگی روزمره‌ی ما پیدا کردند طوری که دیگر به یاد نمی‌آوریم پیش از این، کارهایمان را چطور انجام می‌دادیم.

این روزها برای هر کاری یک اپلیکیشن وجود دارد. فرقی ندارد شما می‌خواهید غذا سفارش دهید، آموزش ببینید، کارهای بانکی خود را سر و سامان دهید یا بازی کنید. تمام این کارها را می‌توانید بدون خارج شدن از منزل و با چند کلیک روی اپلیکیشن مورد نظرتان انجام دهید. راحتی کار با برنامه‌ها و هزینه‌ی پایینشان رفته رفته باعث محبوبیت آن‌ها میان مردم شد و حضور گسترده‌ی افراد در اپلیکیشن‌ها و استفاده‌ی روزمره از آن‌ها باعث شده است این برنامه‌ها به بستری مناسب برای تبلیغات تبدیل شوند.

ادیوری

ادیوری یک پلتفرم است که به شما برای انتشار و نمایش تبلیغات کمک می‌کند. نمایش تبلیغات در اپلیکیشن با ادیوری راهی برای کسب‌ درآمد توسط صاحبان اپلیکیشن‌هاست. همچنین افرادی که مایل به تبلیغات در اپلیکیشن‌ها هستند می‌توانند از این پلتفرم استفاده کنند.

همان‌طور که می‌دانید شرکت‌های مختلفی در ایران مشغول به انتشار تبلیغات درون اپلیکیشنی هستند. این شرکت‌ها هرکدام بسته به توانایی‌هایشان امکاناتی را برای صاحبان اپلیکیشن فراهم می‌کنند تا رضایت ‌آن‌ها را جلب کنند. اما دلیل ما برای معرفی ادیوری چیست؟ ادیوری چه مزایایی برای ناشران دارد؟

ابتدا بهتر است با ویژگی‌هایی که باید از یک پلتفرم تبلیغات انتظار داشته باشیم آشنا شویم. یک پلتفرم تبلیغات درون اپلیکیشنی مناسب باید:

  • برای درآمد شما هم به اندازه‌ی درآمد خودش اهمیت قائل باشد و سعی کند شما را به حداکثر درآمد برساند.
  • از تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده کند و بهترین خدمات را مشتریانش ارائه دهد.
  • از انواع تبلیغات پشتیبانی کند و مناسب‌ترین نوع تبلیغ را برای هر نمایش‌دهنده انتخاب کند.
  • آمار و جزئیات جایگاه‌های تبلیغاتی‌ شما را در اختیارتان قرار دهد تا بتوانید جایگاه‌های تبلیغاتی خود را بهینه کنید.
  • کاربر شما را به درستی بشناسد تا تبلیغات مطابق با نیازش را به او نمایش دهد.

تبلیغات ادیوری

ادیوری از این جهت پلتفرم ایده‌آلی برای همکاری در این زمینه است که تمام این انتظارات را برآورده می‌کند. این پلتفرم همزمان به منافع کاربر، نمایش‌دهنده و تبلیغ‌کننده توجه ویژه دارد.

شعار ادیوری این است:«ادیوری درآمد اپلیکیشن شما را بیشتر از همیشه خواهد کرد». این پلتفرم تا کنون در این راه موفق بوده است و با امکاناتی که برای ناشران فراهم کرده است، روز به روز به محقق کردن این شعار نزدیک‌تر می‌شود.

از بهترین مواردی که ادیوری برای ناشران فراهم کرده این است که علاوه بر هزاران کمپین فعال موجود، ناشران می‌توانند تبلیغات «ادموب» را نیز در اپلیکیشن‌های خود نمایش دهند و درآمد دلاری داشته باشند. ادموب از زیرمجموعه‌های گوگل است که در زمینه‌ی تبلیغات درون‌ اپلیکیشنی فعالیت می‌کند. برای نمایش تبلیغات ادموب ابتدا به یک حساب کاربری معتبر نیاز دارید. اما به دلیل محدودیت‌های ناشی از تحریم، ایجاد این حساب کاربری کمی پیچیده است. ادیوری چنین حساب کاربری‌‌ای را دارد و می‌تواند با استفاده از آن به شما کمک کند در ازای نمایش تبلیغات ادموب درآمد دلاری کسب کنید.

در ادامه‌ی مزیت‌های ادیوری می‌توان به پشتیبانی از انواع تبلیغات اشاره کرد. ادیوری با توجه به نوع اپلیکیشن شما، مناسب‌ترین انواع تبلیغات همسان، ویدیویی و بنری را برای نمایش به شما پیشنهاد می‌کند. ادیوری به منافع ناشران اهمیت می‌دهد و این هدف را دنبال می‌کند که با نمایش تبلیغات مرتبط، رضایت مخاطبان اپلیکیشن را به دست آورد و مانع از لغو نصب توسط آن‌ها شود.

نکته‌ی دیگری که ادیوری در تبلیغاتش به آن پایبند است ارتباط موضوعی میان تبلیغات و اپلیکیشن است. صاحبان اپلیکیشن به رضایت کاربرانشان اهمیت می‌دهند و به هیچ‌وجه حاضر به از دست دادن کاربران خود نیستند. از طرفی تبلیغاتی که با موضوع اپلیکیشن هماهنگی نداشته باشند، باعث کدورت خاطر مخاطب و نارضایتی او خواهند شد. ادیوری در تلاش است با شناخت کاربران و انتخاب تبلیغات مناسب برای هر اپلیکیشن، این مساله را به حداقل برساند تا رضایت کاربر را جلب کند.

از دیگر مزایای ادیوری که می‌تواند باعث افزایش درآمد شما شود، این است که آمار و جزئیات درآمد و بازدید را به تفکیک جایگاه‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید استفاده از فضاهای تبلیغاتی اپلیکیشن خود را بهینه کنید و به درآمد بیشتری برسید. شفافیت داده‌ها و اطلاعات نکته‌ای است که می‌تواند باعث افزایش اعتماد به پلتفرم شود.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که ادیوری به خوبی دغدغه‌های ناشران و کاربران را شناسایی می‌کند و به آن‌ها پاسخ می‌دهد. این از بهترین ویژگی‌هایی است که یک پلتفرم تبلیغات درون اپلیکیشنی می‌تواند داشته باشد.

منبع:

https://www.adivery.com/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.